مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶
۰ نفر

رئیس شرکت پخش فراورده‌های نفتی ورامین گفت: نازل‌های جایگاه سوخت ورامین برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، هر ساعت ضدعفونی می‌شود.

پمپ بنزين

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، جواد نظری افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا و ارائه دستورالعمل‌های مربوط به رعایت مسائل بهداشتی، همه نازل‌های جایگاه عرضه سوخت در ورامین تهران هر ساعت ضدعفونی می‌شود تا خطر شیوع ویروس از این طریق کاهش یابد.

وی افزود: بر اساس دستورالعمل‌های ارائه شده، متصدیان جایگاه‌های عرضه سوخت باید نسبت به ارائه بنزین به خودروها  اقدام کنند، ولی باتوجه به محدودیت‌های نیروی انسانی و این که هر سکوی جایگاه ۴ نازل دارد، فقط یک متصدی حضور دارد، بنابراین در ساعات ترافیک که همزمان ۴ خودرو اقدام به سوختگیری می‌کنند، امکان سوخت‌رسانی توسط متصدیان وجود ندارد.

رئیس شرکت پخش فراورده‌های نفتی ورامین گفت: در تمامی ۷جایگاه عرضه سوخت ورامین و در کنار هر تلمبه سوخت، دستکش یک‌بار مصرف و مواد ضدعفونی کننده قرار داده شده تا اگر متصدی نتوانست نسبت به سوخت‌رسانی به خودروها اقدام کند، رانندگان با استفاده از این وسایل، با اطمینان از نازل‌ها استفاده کنند.

نظری بیان کرد: متصدیان جایگاه‌های سوخت ورامین متعهدانه هر ساعت نسبت به ضدعفونی نازل‌ها اقدام می‌کنند تا سهم خود را نسبت به جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ادا کنند.

کد خبر 491127
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha